Pages

Sunday, July 1, 2012

Danas je bio poucan dan.
Shvatis da postoje ljudi koji zive u drugacijem svijetu nego ti. Ljudi kojima tvoje knjige predstavljaju papirologiju, a tvoj rok za 14 dana (koji je tebi preblizu) njima je mucenje.
Kako je moguce da netko ne voli knjige? Kako je moguce da netko ne zeli saznati nove stvari?
Shvatila sam, takoder, da postoje veci utopisti od mene. Da su sanjari jos uvijek zivi. Bio je simpatican kada je pricao kak bi on putovao svijetom i radio za hranu i pranje vesa ili krevet. I kako je siguran da to moze i hoce.
Izmamio mi je osmijeh.
Na kraju smo se rukovali.


Shvatila sam, takoder, da ne znam da li bih mogla studirati ista drugo osim medicine. Sve ima smisla i zavuklo mi se pod kozu. Nikad necu imati duge nokte, tetovazu na vidljivom mjestu, moje oblacenje ce uvijek biti malo manje od onoga sto bih ja sve pobacala na sebe, ali nekako sam zavoljela svaki sustav i uzrocno posljedicnu vezu ljudskog organizma. I onda sam dosla kuci. I osisala se.








Prekrasno je kad te cekaju macaroons i kad shvatis da od svih cipela koje siponio, nisi ponio bas one koje ti trebaju :)

No comments:

Post a Comment