Pages

Tuesday, June 26, 2012

whatever tomorrow brings

Ponašam se kao osoba koja nema ništ za raditi u životu.

U svijetu u kojem su svi postali neobični, ja sam konačno postala normalna. I opet ne valjam.
Pisanje mi ne ide već stoljećima, i pravopis sam zaboraila, a ova tuga koja se skupila, ili je melankolija, neznam, želi pobjeći iz mojih udova.
Sjetim se onih morskih mirisa, kad se lavanda uplete u kosu i osjećaš se najljepše na svijetu, i onih vrelih ljetnih gradskih, kad putuješ i istražuješ nove zidove novog grada, podigneš pogled.
Mislim da sam istraživač koji je prikovan za jedno mjesto.
Nema veće strahote.



I onda, čitam tvoja javljanja iz različitih gradova, s aerodroma i trgovina. Pomislim da si ti moje oči. Reci, bi li se mijenjala na tjedan?





slike zagreba - mamiya ze
nosim: trf zara haljina, leptiric u kosi h&m, torba: accesorize, cipele: turbo schuh



No comments:

Post a Comment