Pages

Thursday, September 13, 2012

U zadnje vrijeme popizdila sam za Barbie bojama, roza i ljubicasto. Ono, plava je moja boja (do te mjere da ponekad izlazim iz stana ko paleta - od najsvijetlije do najtamnije i sve izmedu). I krenulo je. Prvo opsesija ljubicastim ruzem za usne (nadam se da nije potrebno opisivati muku nabave istog u HR parfumerijama).
MAC naravno nosi pobjedu, ali srce me boli potrositi toliko novaca na jedan komad kozmetike pa smo otprilike iste novce potrosili na dvije olovke za oci koje sam planirala koristiti kao ruz, i jedan ljubicasti deborah ruz koji je ipak malo pre lavandasti. Bolje da sam odmah narucila MAC.
Onda sam polozila ispit i nagradila se kricavo rozim Flormar ruzem. I krenula sminkati oci ljubicasto i usne neon roza. Hvala Bogu, tanka sam s novcima i izbjegavam ducane s odjecom jer bi u suprotnom izgledala ko velika neon roza ljubicasta osoba.

 

Druga stvar za kojom sam poludila su Jeffrey Campbell ortopedske Lita cipele. To su mozda jedne od narjruznijih cipela koje sam ikad vidjela (pogotovo one s drvenom petom, a jos gore u velikoj velicini), ALI! probala sam ih. Onak, iz zajebancije. Greska. To su najudobnije cipele koje sam IKAD nosila (osjecam se ko Njemica dok ovo pisem). I naravno, sad ih moram imati. Bolje da sam went bananas za JC biker stud boots, ali ne! Tipicno. I jos gore, zelim one sa zakovicama, a te fake su naravno najskuplje.


I mogu ja izbjegavati ducane, ali online shopping? Pogotovo kad pogledam 10 epizoda pretty little liars u kojima su one sve presuper obucene. Hmh.

Shopping groznica bude me sigurno pustila na miru za koji dan Samo mi treba distrakcija, ili pametna save money lista. Do tad, ako nekome treba makeover ili hairover, javite se na mail :)










No comments:

Post a Comment